Is er openbare parkeergelegenheid beschikbaar bij het hotel?
Ja, er is openbare parkeergelegenheid voor het hotel, maar let op dat er kosten van toepassing zijn tijdens weekends, Vlaamse schoolvakanties en feestdagen.
Kan ik mijn wagen op de parkeerplaats laten staan voor het inchecken en na het uitchecken?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw wagen parkeren vanaf 8u00 op de dag van aankomst tot 22h00 op de dag van vertrek.
Kan ik mijn auto veilig parkeren op een privéterrein bij het hotel?
Ja, het hotel biedt een afgesloten privéparkeerplaats aan voor gasten tegen een vergoeding van 12,50€ per nacht verblijf per voertuig.
Kan ik een ontbijt reserveren, ook als ik geen gast ben in het hotel?
Ja, dat is mogelijk. Als u geen gast bent in ons hotel, kunt u een ontbijt reserveren op basis van beschikbaarheid. We verzoeken u om minimaal enkele dagen van tevoren te reserveren, telefonisch of via e-mail.
Wordt er rekening gehouden met mijn voedselallergie bij het ontbijt?
Ja, u kunt altijd van tevoren doorgeven als u bijvoorbeeld glutenintolerant bent, en dan wordt daar zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Wij hebben een lijst met voedselallergenen en u kunt altijd contact opnemen met onze medewerkers om dit…
Op welke tijdstippen wordt het ontbijt geserveerd?
Het ontbijt wordt elke dag geserveerd tussen 8u00 en 10u30.
U kunt genieten van ons uitgebreide ontbijtbuffet binnen deze tijdsperiode.
Is het ontbijt inbegrepen in de prijs?
Ja, ons heerlijk ontbijtbuffet is in de kamerprijs inbegrepen.
Is er een haardroger beschikbaar?
Ja, alle kamers zijn uitgerust met een haardroger.
Is er een strijkijzer en strijkplank beschikbaar?
Ja, deze zijn verkrijgbaar aan de receptie indien gewenst.
Is er een kluis in mijn kamer aanwezig?
We hechten veel waarde aan uw veiligheid en comfort. We raden u daarom sterk aan om al uw waardevolle spullen tijdens uw verblijf in de kluis van uw kamer te bewaren. Houd er rekening mee dat de directie niet verantwoordelijk is voor enig verlies…


