Ik ben iets vergeten in de kamer, kan dit worden opgestuurd?
Als u iets bent vergeten tijdens uw verblijf, kunt u contact opnemen met de receptie. Als het gevonden voorwerp is teruggevonden, heeft u de optie om het zelf op te halen of tegen betaling te laten opsturen naar uw thuisadres.
Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn verblijf?
Als u een factuur wilt ontvangen voor uw verblijf, kunt u dit tijdens het in- of uitchecken melden en uw factuurgegevens doorgeven. Mocht u na uw verblijf alsnog een factuur willen ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij zullen u dan per…
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Wij accepteren diverse betaalmethoden, waaronder contant geld, Bancontact, Visa, Mastercard, Elektronische Eco-Cheques en Consumptiecheques, Younight Vouchers en Vlaanderen Vakantieland Cheques.
Als u tijdens het boeken geen creditcard heeft,…
Kan ik op locatie betalen?
Voor de standaardtarieven dient u altijd vooraf een geldige creditcard door te geven voor de pre-autorisatie (garantie). Bij het uitchecken kunt u zelf bepalen hoe u wilt betalen.
Voor de niet-terugbetaalbare prepaid tarieven wordt het bedrag…
Moet ik mijn sleutelkaart altijd bij me hebben in het hotel?
Ja, na het inchecken moet u uw sleutelkaart altijd bij u dragen. Dit geeft u toegang tot uw kamer en de nachtdeur, en als u gebruikmaakt van de parkeergarage en de fietsenstalling, heeft u de sleutelkaart ook daarvoor nodig. Het is dus belangrijk…
Kan ik een late check-out of vroege aankomst aanvragen?
Tijdens drukke periodes is het mogelijk dat we niet aan deze verzoeken kunnen voldoen. Dit komt omdat we de kamers moeten voorbereiden op aankomende gasten en ervoor moeten zorgen dat ze worden schoongemaakt en klaar zijn voor het inchecken.
Als…
Kan ik mijn bagage tijdelijk achterlaten voor het inchecken of na het uitchecken?
Natuurlijk, wij bieden graag de service om uw bagage tijdelijk voor u te bewaren. We willen echter benadrukken dat wij niet verantwoordelijk zijn voor diefstal of schade aan de achtergelaten bagage.
Wat is de uitchecktijd op de dag van vertrek?
De kamers dienen uiterlijk om 11u00 te worden vrijgemaakt.
Tot hoe laat is inchecken mogelijk?
Inchecken is mogelijk tot 21h00; Als u van plan bent later aan te komen, verzoeken wij u dit telefonisch aan ons door te geven, minimaal 24uur voorafgaand aan uw aankomst.
Wat is de beschikbaarheid van mijn kamer op de dag van aankomst?
De kamers zijn beschikbaar vanaf 15h00