Ik ben iets vergeten in de kamer, kan dit worden opgestuurd?

Als u iets bent vergeten tijdens uw verblijf, kunt u contact opnemen met de receptie. Als het gevonden voorwerp is teruggevonden, heeft u de optie om het zelf op te halen of tegen betaling te laten opsturen naar uw thuisadres.

Hoe kan ik een factuur krijgen voor mijn verblijf?

Als u een factuur wilt ontvangen voor uw verblijf, kunt u dit tijdens het in- of uitchecken melden en uw factuurgegevens doorgeven. Mocht u na uw verblijf alsnog een factuur willen ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij zullen u dan per…

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Wij accepteren diverse betaalmethoden, waaronder contant geld, Bancontact, Visa, Mastercard, Elektronische Eco-Cheques en Consumptiecheques, Younight Vouchers en Vlaanderen Vakantieland Cheques. Als u tijdens het boeken geen creditcard heeft,…

Kan ik op locatie betalen?

Voor de standaardtarieven dient u altijd vooraf een geldige creditcard door te geven voor de pre-autorisatie (garantie). Bij het uitchecken kunt u zelf bepalen hoe u wilt betalen. Voor de niet-terugbetaalbare prepaid tarieven wordt het bedrag…

Moet ik mijn sleutelkaart altijd bij me hebben in het hotel?

Ja, na het inchecken moet u uw sleutelkaart altijd bij u dragen. Dit geeft u toegang tot uw kamer en de nachtdeur, en als u gebruikmaakt van de parkeergarage en de fietsenstalling, heeft u de sleutelkaart ook daarvoor nodig. Het is dus belangrijk…

Kan ik een late check-out of vroege aankomst aanvragen?

Tijdens drukke periodes is het mogelijk dat we niet aan deze verzoeken kunnen voldoen. Dit komt omdat we de kamers moeten voorbereiden op aankomende gasten en ervoor moeten zorgen dat ze worden schoongemaakt en klaar zijn voor het inchecken. Als…

Kan ik mijn bagage tijdelijk achterlaten voor het inchecken of na het uitchecken?

Natuurlijk, wij bieden graag de service om uw bagage tijdelijk voor u te bewaren. We willen echter benadrukken dat wij niet verantwoordelijk zijn voor diefstal of schade aan de achtergelaten bagage.

Tot hoe laat is inchecken mogelijk?

Inchecken is mogelijk tot 21h00; Als u van plan bent later aan te komen, verzoeken wij u dit telefonisch aan ons door te geven, minimaal 24uur voorafgaand aan uw aankomst.

Parkeerplan Knokke-Heist

Privé Parking hotel St Pol:
 € 12.50 / nacht verblijf.
1 nacht verblijf kan je 2 dagen parkeren.

Groene zone
Vanaf 11u tot 19u € 2,30/uur, of max. € 12,50 per dag.
Gratis buiten weekends en schoolvakantie!

Oranje zone:
Vanaf 11u tot 19u € 2,50/uur, Max 4 uur parkeren.

Te betalen alle dagen.

Rode zone :
Vanaf 11u tot 19u max. 1 uur parkeren € 2,50/uur, Tweede uur € 3,5 (max. 2 uur parkeren)
Te betalen alle dagen.

Parkeer je langer dan de toegelaten tijd? Dan betaal je het retributietarief van € 80 per dag.

Ondergrondse parking:
Dumortierlaan Onder het ijzerpark

Lippenslaan:
Onder het Verweeplein

Kustlaan:
Onder de minigolf

Contacteer ons

0 + 2 = ?

Hotel St. Pol

Bronlaan 23
8300 Knokke-Heist
Belgïe

Contact

Onze partners

LOGO KH PNGLogo Provincie

© 2024 Hotel St. Pol | Bronlaan 23 | 8300 Knokke-Heist | 050 60 15 21 | GDPR