Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik online kan inchecken. Is dit verplicht?

Nee, het is niet verplicht, maar het kan de check-in aanzienlijk versnellen. Daarom raden we aan om online in te checken. Bovendien kunt u online inchecken voor alle personen in uw gezelschap. Indien gewenst kunt u ook nog steeds inchecken bij…

Wat wordt bedoeld met een pre-autorisatie?

Een pre-autorisatie betekent dat het bedrag dat vooraf is geautoriseerd op uw geldige creditcard geen daadwerkelijke betaling is, maar een tijdelijke reservering als garantie voor uw verblijf.

Is het nodig om mijn creditcard te verifiëren als ik een e-mail heb ontvangen met een verificatieverzoek?

Ja, volgens de nieuwste Europese wetgeving (PSD2) is het noodzakelijk om de opgegeven creditcard te verifiëren. Dit is een veiligheidsmaatregel om te bevestigen dat de opgegeven creditcard inderdaad van u is.

Is het mogelijk om een reservering te maken zonder een creditcard?

Voor zowel online als directe reserveringen hebben we altijd een creditcard nodig als garantie. Als u geen creditcard heeft, is het nog steeds mogelijk om een reservering te maken door binnen 24 uur na het maken van de reservering een vooruitbetaling…

Is er city taks in Knokke-Heist?

Ja, vanaf 1 januari 2024 zal de gemeente Knokke-Heist city taks invoeren. Dit betekent dat er een belasting zal zijn die per persoon per nacht wordt berekend. Aan 1,5€ per nacht per persoon.

Is er een korting beschikbaar als ik alleen in een kamer verblijf?

Helaas bieden wij geen korting aan voor gasten die alleen in een kamer verblijven. Onze prijzen zijn vastgesteld per kamer en zijn niet afhankelijk van het aantal gasten dat in de kamer verblijft. Bovendien is ons ontbijt inbegrepen bij de kamerprijs…

Wat houdt een prepaid reservering in?

Bij een prepaid, niet-terugbetaalbare reservering wordt het volledige verblijf gedebiteerd van de opgegeven creditcard op het moment van de reservering. Deze reservering kan niet worden gewijzigd of geannuleerd.

Wat houdt de Best Rate Guarantee in?

Onze Best Rate Guarantee is onze belofte dat de kamerprijs die u op onze website vindt, de laagst beschikbare prijs is voor die kamer, waar dan ook online.

Op welke manier kan ik een reservering wijzigen of annuleren die is gemaakt via OTA's (Booking, Expedia, etc.)?

Voor reserveringen die zijn gemaakt via OTA's kunt u wijzigingen of annuleringen doorvoeren volgens de annuleringsvoorwaarden die zijn vermeld op de boekingsbevestiging van de OTA. Houd er rekening mee dat wijzigingen of annuleringen alleen…

Op welke manier kan ik een rechtstreekse reservering wijzigen of annuleren?

Als u rechtstreeks bij ons heeft gereserveerd, kunt u uw reservering kosteloos tot 14 dagen voor aankomst wijzigen of annuleren. Wij accepteren alleen wijzigingen en annuleringen per e-mail

Parkeerplan Knokke-Heist

Privé Parking hotel St Pol:
 € 12.50 / nacht verblijf.
1 nacht verblijf kan je 2 dagen parkeren.

Groene zone
Vanaf 11u tot 19u € 2,30/uur, of max. € 12,50 per dag.
Gratis buiten weekends en schoolvakantie!

Oranje zone:
Vanaf 11u tot 19u € 2,50/uur, Max 4 uur parkeren.

Te betalen alle dagen.

Rode zone :
Vanaf 11u tot 19u max. 1 uur parkeren € 2,50/uur, Tweede uur € 3,5 (max. 2 uur parkeren)
Te betalen alle dagen.

Parkeer je langer dan de toegelaten tijd? Dan betaal je het retributietarief van € 80 per dag.

Ondergrondse parking:
Dumortierlaan Onder het ijzerpark

Lippenslaan:
Onder het Verweeplein

Kustlaan:
Onder de minigolf

Contacteer ons

6 + 2 = ?

Hotel St. Pol

Bronlaan 23
8300 Knokke-Heist
Belgïe

Contact

Onze partners

LOGO KH PNGLogo Provincie