Faq. Hotel St Pol
Op deze pagina vind je de vragen die wij regelmatig krijgen van onze gasten.
Zie je jouw vraag er niet tussen staan? Neen dan telefonisch contact met ons op:
+32 50 60 15 21 of stuur een mail aan info@hotelstpol.be
01: RESERVEREN – ANNULEREN - WIJZIGEN
U kunt uw voucher of cadeaubon alleen inwisselen bij rechtstreekse reserveringen met de standaardtarieven. Het is niet mogelijk om uw voucher of cadeaubon te gebruiken bij het maken van prepaid reserveringen en reserveringen via OTA’s (Booking, Expedia, enz.). Bij het uitchecken dient u uw voucher of cadeaubon af te geven als betaalmiddel.
Absoluut! U kunt gemakkelijk online een cadeaubon kopen via https://ibe.younight.com/hotel-st.-pol. De cadeaubon kan opgeladen worden met een bedrag naar keuze. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om een cadeaubon te kopen voor een specifieke overnachting, omdat de prijzen variëren afhankelijk van de periode en de bezettingsgraad.
Voor reserveringen die zijn gemaakt via OTA’s kunt u wijzigingen of annuleringen doorvoeren volgens de annuleringsvoorwaarden die zijn vermeld op de boekingsbevestiging van de OTA. Houd er rekening mee dat wijzigingen of annuleringen alleen kunnen worden doorgevoerd via het kanaal dat u heeft gebruikt om uw reservering te maken.
02: TARIEVEN
Helaas bieden wij geen korting aan voor gasten die alleen in een kamer verblijven. Onze prijzen zijn vastgesteld per kamer en zijn niet afhankelijk van het aantal gasten dat in de kamer verblijft. Bovendien is ons ontbijt inbegrepen bij de kamerprijs en kan deze niet in mindering worden gebracht als u ervoor kiest om alleen in een kamer te verblijven of als u geen gebruik maakt van het ontbijt.
03: GARANTIE RESERVATIE
Voor zowel online als directe reserveringen hebben we altijd een creditcard nodig als garantie. Als u geen creditcard heeft, is het nog steeds mogelijk om een reservering te maken door binnen 24 uur na het maken van de reservering een vooruitbetaling te doen via een betalingslink van Europabank. Let op: als we geen geldige creditcard of vooruitbetaling hebben ontvangen, kunnen we de reservering niet bevestigen en zal deze automatisch worden geannuleerd.
04: INCHECKEN – UITCHECKEN
Ja, het tonen van een geldig identiteitsbewijs van elke gast, zoals een identiteitskaart of paspoort is verplicht bij het inchecken. Dit is omdat wij wettelijk verplicht zijn om de gegevens van elke gast te registreren tijdens hun verblijf. Voor Nederlandse gasten is het niet mogelijk om in te checken met een rijbewijs, omdat dit geen geldig identiteitsbewijs in het buitenland is.
Tijdens drukke periodes is het mogelijk dat we niet aan deze verzoeken kunnen voldoen. Dit komt omdat we de kamers moeten voorbereiden op aankomende gasten en ervoor moeten zorgen dat ze worden schoongemaakt en klaar zijn voor het inchecken.
Als u eerder wilt aankomen of later wilt vertrekken, laat het ons dan van tevoren weten en wij zullen ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Houd er rekening mee dat voor deze diensten extra kosten in rekening kunnen worden gebracht en dat de uiteindelijke beslissing hierover door het hotel wordt genomen
Ja, na het inchecken moet u uw sleutelkaart altijd bij u dragen. Dit geeft u toegang tot uw kamer en de nachtdeur, en als u gebruikmaakt van de parkeergarage en de fietsenstalling, heeft u de sleutelkaart ook daarvoor nodig. Het is dus belangrijk om uw sleutelkaart bij u te houden om toegang te hebben tot de verschillende faciliteiten in het hotel.
Voor de standaardtarieven dient u altijd vooraf een geldige creditcard door te geven voor de pre-autorisatie (garantie). Bij het uitchecken kunt u zelf bepalen hoe u wilt betalen.
Voor de niet-terugbetaalbare prepaid tarieven wordt het bedrag al gedebiteerd van de opgegeven creditcard op het moment van uw reservering en is betaling ter plaatse niet mogelijk.
Wij accepteren diverse betaalmethoden, waaronder contant geld, Bancontact, Visa, Mastercard, Elektronische Eco-Cheques en Consumptiecheques, Younight Vouchers en Vlaanderen Vakantieland Cheques.
Als u tijdens het boeken geen creditcard heeft, kunt u ook betalen via een betaallink van Europabank.
Als u een factuur wilt ontvangen voor uw verblijf, kunt u dit tijdens het in- of uitchecken melden en uw factuurgegevens doorgeven. Mocht u na uw verblijf alsnog een factuur willen ontvangen, neem dan contact met ons op. Wij zullen u dan per e-mail een factuur toesturen met de benodigde gegevens.
05: KAMERS
Als u een specifieke kamer (nummer) wenst, kunt u uw voorkeur aangeven tijdens het reserveren. Hoewel we niet kunnen garanderen dat u de door u gewenste kamer krijgt, zullen we ons best doen om aan uw verzoek te voldoen, afhankelijk van de beschikbaarheid op het moment van uw verblijf (aankomstdatum).
Welke kamers kunnen geboekt worden bij Hotel St Pol?
Hotel St Pol biedt een breed scala aan kamers aan, waaronder:
• Superior kamers met terras en uitzicht op de bloementuin
• Standaard kamers
• Junior Suite met balkon
• Kleine Standaard kamer met een kleine badkamer
• Standaard familiekamer met badkamer en douche
• Superior familiekamer met twee badkamers; één met douche en één met bad en schuifdeur.
In onze familiekamers zijn er 2 twin bedden aanwezig alsook 1 dubbel bed. Onze standaard kamers en superior alsook de junior suite zijn dubbele bedden waar er wel een mogelijkheid is om 2 parate donsdekens te voorzien. Houd er rekening mee dat het niet meer mogelijk is om dit bij het inchecken aan te vragen. Daarom is het belangrijk o0m dit voorafgaand aan uw verblijf te melden.
We hechten veel waarde aan uw veiligheid en comfort. We raden u daarom sterk aan om al uw waardevolle spullen tijdens uw verblijf in de kluis van uw kamer te bewaren. Houd er rekening mee dat de directie niet verantwoordelijk is voor enig verlies van persoonlijke bezittingen in het hotel.
06: ONTBIJT
Ja, u kunt altijd van tevoren doorgeven als u bijvoorbeeld glutenintolerant bent, en dan wordt daar zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Wij hebben een lijst met voedselallergenen en u kunt altijd contact opnemen met onze medewerkers om dit door te geven en verdere afspraken te maken.
07: PARKEREN
08: FIETSEN - FIETSENSTALLING
09: LIGGING
Hoewel we altijd klaar staan om onze gasten van advies te voorzien en hen het telefoonnummer van het restaurant kunnen bezorgen, kunnen we om privacyredenen geen reservering maken namens de gasten. Dit komt omdat sommige restaurants mogelijk om een telefoonnummer of kredietkaart vragen als garantie voor de reservering.
10: FACILITEITEN
Het spijt ons, maar ons hotel beschikt niet over een zwembad. We kunnen u zeker aanraden om een bezoek te brengen aan het gemeentelijk zwembad Sportoase. Dit zwembad biedt faciliteiten voor jong en oud en is een geweldige optie voor gasten die willen genieten van een verfrissende duik.
11: KLACHTEN OF OPMERKINGEN
Waar kan ik terecht met mijn klachten of opmerkingen?
Bij Hotel St Pol streven wij ernaar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet naar wens zijn verlopen, of heeft u suggesties voor verbetering van onze dienstverlening, dan horen wij dat graag. U kunt uw klachten of opmerkingen mailen naar info@hotelstpol.be. We zullen uw feedback serieus nemen en proberen een passende oplossing te bieden.